loading...
تبلت
تبلت بازدید : 106 پنجشنبه 23 خرداد 1392 نظرات (0)
  1. عکس انواع تبلت های ایرانی و خارجی همراه با قیمت آن ها - eforosh.com

    www.eforosh.com/search/2308118Translate this page
    عکس انواع تبلت های ایرانی و خارجی همراه با قیمت آن ها,Eforosh , ایفروش. ... 09192019903 گوشی موبایل ارزان گوشی کارکرده چینی نوکی lg sony htc ال جی سونی ...
  2. راهنمای خرید بهترین تبلت در ایران 2013 (بر مبنای قیمت بهترین ...

    www.topinearth.com/.../راهنمای-خرید-بهترین-تبلت-د...Translate this page
    با اولین راهنمای خرید با ما همراه باشید (راهنمای خرید تبلت در ایران بر مبنای قیمت): ... کیفیت دوربین مکالمات تصویری قابل قبول است، اما دوربین اصلی این تبلت ... در این مقاله تبلت جدید و ارزان قیمت Hyundai T۷ با پردازشگر ۴ هسته‌ای Exynos ... بزرگ‌ترین برتری‌ این تبلت نسبت به تبلت های دیگر نمایشگر فوق العاده آن است.
  3. تبلت شاپ*ارزان ترین قیمت تبلت در ایران

    tabshop.blogfa.com/Translate this page
    تبلت شاپ*ارزان ترین قیمت تبلت در ایران* - ارزانترین قیمت انواع تبلت در ایران. ... لیست قیمت ها با قیمت های باور نکردنی در فروشگاه قرار گرفته و بررسی تبلت ها هم همراه با عکس و ... انواع لوازم اتومبیل/جواهرات و بدلیجات/انواع دوربین های عکاسی و فیلمبرداری و لوازم جانبی/و کلیه محصولاتی که امکان تهیه آنها در کشور چین باشد.
  4. تبلت Wintouch مدل Q73 با قابلیت نصب سیمکارت

    wintouch.shoperzfa.com/پرفروشترین-و-ارزان-ترین...Translate this page
    سخت افزار این تبلت ها با سخت افزار های برند های معروف مانند اپل و سامسونگ برابر بوده و دلایلی که باعث کاهش قیمت این محصول شده ارزان بودن نیروی کار چین است ... به همراه پردازنده قوی و گرافیک خوب آن موجب گردیده تا تبلت های وین تاچ بهترین ابزار ... دوربین در جلوی تبلت برای داشتن مکالمه تصویری از طریق اینترنت اشاره کرد.
  5. بررسی بازار تبلت در ایران؛ معرفی مدل ها همراه با قیمت | پایگاه خبری ...

    barsam.ir/.../بررسی-بازار-تبلت-در-ایران؛-معرفی-مد...Translate this page
    در ادامه تبلت های موجود در بازار را با قیمت آنها معرفی می کنیم تا بتوانید کالای مورد ... قابلیت ضبط ۷۲۰P و پخش فیلم با رزولوشن ۱۰۸۰P به همراه Wifi 802.11n ... تبلت مشاهده کنید و با استفاده از پورت HDMI آن، تصاویر ویدئویی یا عکس های خود را .... درموردتبلت های ارزان قیمت وبا امکانات خوب وانواع بیشتراطلاعاتی بدهیدممنون میشویم.
  6. بهترين تبلت هاي ارزان قيمت سال 2013 را بشناسيد + عكس

    www.yjc.ir/.../بهترين-تبلت-هاي-سال-2013-را-بشناس...Translate this page
    May 27, 2013 – تلفن همراه خود را به ذره بین تبدیل کنید + دانلود · بازگشت 5 ... بهترين تبلت هاي ارزان قيمت سال 2013 را بشناسيد + عكس. این روزها تنوع ... بنابراین پیش از خرید این نوع تبلت‌ها باید مدتی با آنها کار کرده و آزمایش‌شان کنید.
  7. بهترین تبلت با مناسب‌ترین قیمت - جام جم

    www.jamejamonline.ir/.../1023611731243136564Translate this page
    Apr 28, 2013 – بیشتر پردازنده های تبلت های دو و تك هسته ای ارزان قیمت بازار از نوع پردازنده ... تبلت های دوربین دار از امكان چت، مكالمه تصویری (Video Call) برخوردارند. ... و برخی آنها امكان اتصال سیمكارت و قابلیت های تلفن همراه چون برقراری تماس، ...
  8. بهترین تبلت‌ های سال ۲۰۱۲ به همراه قیمت - زومیت

    www.zoomit.ir/articles/tablet/3534-بهترین-تبلتTranslate this page
    Nov 15, 2012 – بازار مملو از تبلت‌های مختلف با شکل و شمایل و ابعاد گوناگون شده است، تنوع بسیار ... اما اگر دوربین تبلت برایتان اهمیت دارد و قصد دارید با آن عکس و فیلم بگیرید، ..... این تبلت (ظاهرا) از خیلی تبلت های بازار بهتر و ارزان تره اما !
  9. تبلت 7 اینچی اندروید Wintouch q75 | ارزان موبایل

    www.arzanmobile.ir/تبلت-7-اینچی-اندروئید-وین-تا...Translate this page
    تو این سایت می تونی تبلت 570 تومانی رو فقط با 350 تومان بخری!! ... خرید تبلت وین تاچ 7 اینچی ارزان قیمت. معرفی ... مرغوب است ولی شبیه به بدنه های آلومینیومی به نظر می‌رسد و بر زیبایی آن افزوده است. ... همراه با تاچ ٪۱۰۰ حرارتی: یکی از مهمترین مزیتهای این تبلت تاچ ۱۰۰% حرارتی آن است. ... پخش انواع فرمتهای صوتی تصویری.
  10. فروش تبلت های وین تاچ Wintouch + قیمت - فروشگاه اینترنتی روزنه

    eshop-rozaneh.blogsky.com/2Translate this page
    مرکز فروش انواع تبلت - ضبط خبرنگاری - قاب عکس دیجیتال - موزیک پلیر ... قیمت مناسب این تبلت در مقابل پردازنده بسیار قوی 1.2 گیگاهرتزی A13 آن، خرید این تبلت را بسیار مقرون به صرفه کرده است. ... تبلت سیم کارت خور ارزان 2G با بلوتوث و خروجی HDMI ... قابلیت عکسبرداری 360 درجه همراه با تنظیم منو عکسبرداری
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 830
  • کل نظرات : 20
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 62
  • آی پی دیروز : 72
  • بازدید امروز : 791
  • باردید دیروز : 288
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,932
  • بازدید ماه : 2,923
  • بازدید سال : 16,741
  • بازدید کلی : 206,115